torsdag 13 mars 2014

Nordic Masters fortsättning följer kanske

Ok, jag sålde ut de två första turneringarna men inte mer. Det blev blankt, blankt i de turneringarna och jag räknade inte med att spela Main event i morgon. Nu är det dock flera som hört av sig och vill köpa nya andelar för Main och då tänkte jag erbjuda en ny runda. För att om möjligtvis öka intresset en aning erbjuder jag nu 70/30. Men det är bråttom! Pengarna måste vara inne på SEB i morgon kl 14 om det ska bli något.

Jag ska alltså få in 16100:- Just nu är det uppbokat 5000:-

Intressenter kan messa mig eller maila:peichhardt at gmail punkt com

3 kommentarer:

Anonym sa...

Synd att du insett
att du är helt ointressant och därmed slutat blogga.

Anonym sa...

Nu när du enligt Aftonbladet är en legend så skulle jag ivarjefall önska att du skrev om någon legendarisk sextondeplats i SM eller en grind på låglimit Texas.

Anonym sa...

Att ragga pengar till en turnering via sin blogg är dock legendariskt så jag håller med Aftonbladet.