torsdag 2 februari 2012

Gammal skåpmat

Ibland kikar jag på statistiken över mina trogna bloggläsare (och även de otrogna). Titt som tätt dyker det upp underbara läsare som faktiskt klickar sig vidare ner i systemet för att försöka upptäcka några av mina äldre guldkorn.


Ofta blir jag själv nyfiken när jag ser rubriken vilket medför att jag då och då, ganska ofta, fan också...jaja..nästan alltid går in och kikar själv.


En del är inget speciella, dagboksliknande inlägg, mest intressanta för mig eftersom de fyller en funktion som en.. tja.. dagbok. Andra kan vara riktigt roliga (egna barn är väl alltid klokast och finast?).


Jag tänkte dyka ner någon/några gånger i veckan när jag ser att någon hittat något läsvärt och dra upp länken så att fler kan njuta av mina små alster, som legat och mognat som riktigt fina Pauillac-viner.


Vi börjar med den här godingen från tidigt nittiotal i LA. Den är underbart rolig och dessutom sann! (ett onödigt påpekande eftersom allt jag skriver här är sant...om jag inte missminner mig)


Tant på tilt.


Inga kommentarer: