torsdag 28 januari 2010

Studenthumor

Det verkar som om köparen av TJ:s armband möjligtvis kan vara Cake Poker. Åtminstone ger de små diskreta ledtrådar ifall man kollar taggarna till det här inlägget.

Ibland kan man få hrm...intressanta överraskningar om man stänger av mobilen inför en längre utlandsresa. Den här killen, JD, har delgett
sina erfarenheter.



Vissa kanske tycker att det är pinsamt, omoget eller patetiskt. Jag tycker att det är fruktansvärt roligt.

Men det mänskliga psyket
fungerar trots allt fullständigt irrationellt. Därför är det så fantastiskt intressant att studera, ju mer man studerar desto mer förstår man och desto mindre klok blir man på mänskligheten.

Tänk om det fanns ett facit....

7 kommentarer:

Anonym sa...

=)

Man kan säga att den tjejen gjorde bort sig i alla fall.

Mvh Jonas

Peter Eichhardt sa...

Hon verkar som sagt vara en aning passionerad...

Anrik sa...

loooooooooooooool

Anonym sa...

Haha, har sett den en gång förut. Och jag blir bara gladare och glader varje gång jag ser den att jag inte har med det där släktet att göra för tillfället är min ända älskare Pokergudinnan som då o då besstämmer sig för att le mot mig!

/Mr H

http://finest.se/userBlog/?uid=35452

Anonym sa...

Cake Poker Returning WSOP Bracelet to T.J. Cloutier...(Daily Poker News)....btw tycker du slarvar med twittrandet...

Anonym sa...

poker News Daily ska det vara...

Peter Eichhardt sa...

Tack för bidraget.

http://www.pokernewsdaily.com/cake-poker-returning-wsop-bracelet-to-tj-cloutier-7876/

"Others have hypothesized that Cloutier’s love of craps may have caught up with him." LOL

Crapsen hann ifatt honom för tiotals år sedan...

Stämmer att jag är usel på att twittra. Tänkte mest göra det när jag är på turneringar, men jag kanske får tänka om.