lördag 11 juli 2009

Poker på bio

Uff! Fick fem timmars sömn. Verkar som om jag bygger på sömnunderskottet hela tiden. Jag kanske borde gå och lägga mig tidigare?

Ska iväg och spela Unibet Open live-kvalare på Astoria i stan. Norinder har väl slängt in ett Unibet Open-paket som vanligt för övervärdets skull.

Jag ser att min gode vän och gamle nestor Christer Björin är kvar till dag 4 med c:a 250k i marker. Oj, vad jag håller tummarna!

Dan Jenkins har golfvärldens vassast penna med ökentorr humor. Visserligen kan det bli knastrande torrt ibland, men skjuter man inga skott gör man inga mål. Det var han som skrev om Edfors som Jesus look-alike.

Hans senaste bidrag:

Det enda som var tjockare än ljungen vid British Open på den gamla goda tiden, var näshåret på en R & A official.

Inga kommentarer: