fredag 14 november 2008

Greve Dracula?

Senaste veckan har jag bara sett dagsljus på morgonen innan jag har gått och lagt mig vid 8-tiden. Måste nog försöka vrida runt dygnsrytmen en aning...

Jag har mest spelat online-turneringar på kvällen och efterhand som jag åkt ut gått över till lite cashgame. Inga riktiga framgångar men det hänger i luften. Som sagt var är turneringsformen bra och jag borde åka iväg och spela lite EPT:er. Dyrt dock om man inte får några resultat. Vi får se hur det blir med det.

Frej ska till västindien och spela St Maarten Open med sin familj i slutet av november och har tjatat på mig att vi ska följa med. Vore ju skönt med lite miljöombyte den här årstiden så jag ska ta mig en funderare.

Träningen har det varit dåligt med senaste veckan och det känns inget bra. Jag får abstinensbesvär när jag inte går till gymmet. Förvisso är jag i bra form, men det är ju tack vare att jag brukar sköta mig. Dessutom har jag lovat mig själv att börja träna Bujinkan igen efter nyår. Emma blir då stor nog att börja träna med ungdomsgruppen, så vi tänkte köra igång bägge nästa termin. Bujinkan är en japansk kampsport som är underbart rolig att hålla på med, och nyttig på alla sätt och vis. Passar alla åldrar och kön. Rekommenderas starkt!

Nu är klockan tre på natten och jag tänkte gå och lägga mig tidigt för ovanlighetens skull.

God natt!

Inga kommentarer: