söndag 14 juni 2009

Hygglig start

Alldeles nyss fick jag AA på knappen 15 min in i en av de större turneringarna. Blindarna är 50-100 och utg säger 200. Två man passar innan någon höjer till 600. Jag synar bara och hoppas på action från förste höjaren. Och action fick jag!

Förste killen har redan hunnit dubbla upp till 20k. Han funderar en stund och går all-in. Han har KK. Nästa gubbe synar 10k med AK. Jag synar med mina 10k.

Floppen kommer tre hjärter. AK har hjärter kung...
Tack och lov har jag hjärter ess! Ett hjärter till kommer på turn och jag har tripplat upp till 30k. Tackar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Av ren nyfikenhet. Vilka siter spelar du på peter?

Mvh Jonas

Peter Eichhardt sa...

Mestadels de med bra turneringar och som är inom EU. Exempelvis Unibet, 24hpoker, Cardroom2.

mvh Peter

Anonym sa...

Ok. Tack för svar Peter.

Jonas