fredag 12 juni 2009

Kompensation

Online-turneringarna var kalla. Jag spelade tre texas- och en omaha-tävling. Inga extraordinära händer. Vann bara inga viktiga slantsinglingar, eller 70-procentare för den delen...

Kom längst i omaha-turren. På 14:e plats med 12 priser. Heja.
Inga summor att tala om dock. Det är bättre att spara turen till de riktigt stora vinsterna. Någon EPT eller så.

Jag märkte att det blev skillnad i layouten beroende på om man använder explorer eller firefox som webbläsare. Själv använder jag firefox. Ska försöka trixa när jag lägger in bilder så att det inte ser allt för konstigt ut. Hoppas ni har överseende.

Jag skrev ett mail till Per Hildebrand angående serverkraschen i söndags.
Per har tyvärr inget med Entraction att göra längre.
Per använder iofs nog frasen: Tack och lov..

Han gav mig dock goda råd hur jag kunde gå till väga om jag ansåg mig vara felbehandlad. Helt plötsligt kom det in 500 euro som kompensation på mitt konto från 24h:s support. Läskig timing!

Storebror lyssnar...

Det känns inte som om 500 euro var det rätta värdet med tanke på min markerstapel i det skedet av turneringen, men jag orkar inte tjafsa och de har ju trots allt visat lite god vilja. Saken är utagerad för min del.

Inga kommentarer: