måndag 8 juni 2009

Söndagsturrar

Jag spelade åtta turneringar på kvällen och kom på pengaplats i två utav dem. Otroligt nog brakade servern hos entraction när vi var 17 kvar i deras 50k euro garanti. Och jag var chipleader! Vad fan ska man behöva råka ut för?

Nu precis, efter en halvtimmes fel, gick det att ansluta igen. Två man spelade heads-up och jag utslagen på 10:e plats! Övriga deltagare helt galna i chatten. De blev också utkastade. Entraction
lär få några ilskna mail.

Undrar hur de ska lösa det här i morgon. Jag är ju inte direkt nöjd med en tionde-plats i det här läget. Det var 11895 euro i förstapris och jag fick 920...

Det flyter på...

Kan gå och lägga mig lite tidigare iofs. Så att jag kommer upp till måndagsgolfen i tid, som brukligt. Eller, hur var det nu...?


2 kommentarer:

dawod sa...

Vill bara säga att jag tycker du har en grymt skön blogg. T.o.m. min flickvän läser den (mest p.g.a. dina liknelser mellan hästar och poker men ändå...)

Lycka till med liret!

Peter Eichhardt sa...

Tackar, tackar. Du verkar ha en förståndig flickvän. Behåll henne!

Peter